Friday, January 14, 2011

Hutang Oh Hutang




























Ehm.....aku tk th la orng yg sk berhutng tp tk reti2 nk bayar blk hutng 2..tk pk ke pe akbtnye bl dah berhutng tp tk bayr....Ade hmba allh nie..dah la pnjam duit kt aku...memng la kr tk bnyk smpai beribu tp klu setakat bape sen 2 leh la aku halalkan..nie klu dah ratusan ssh la aku nk halalkan....Dah la berhutang ngn aku..pas 2 leh lak wat snyap2 ngn aku..nie yg aku plng nk mrh..klu tk de duit nk byr pn bgth la kt aku..nie snyap je...bengang pn ade...Dah la snyap pas 2 aku anta msj n kol nombr 2 dah tk aktif....ehm....dl ms nk pnjm beria2 kate nk byr trs klu dapt duit..tp campai sethn tk byr2 jgk..tk kn dalam sethn 2 tk de lngng duit kot..memng nmpk tipu la 2.....tp aku blh bersabar ag..jngn sampai thp kesabarn aku hilng hngga wat kn aku tk caye kan orng ag....tp bg orng yg pnjm duit aku arp2 die pk la tuk byr blk duit aku 2..mg allh lmbtkan ati die tuk byr duit aku 2.....klu die tk nk byr kt dunia pn aku leh tnggu kt akhrt nnt...agpn dl orng 2 memng beria nk byr duit aku...2 yg aku tk leh lp jnji die 2...kpd sesiapa yg berhtng 2 bwk2 la byr blk duit orng 2..risau orng 2 tuntut kt akhrt je...klu dah tntut kt akhrt ag seksa la..lbh baek byr kt dunia je....bnde nie peringtan wt semua termsk la kt diri aku nie.....kpd orng yg pnjm duit aku 2..mntk maaf la ye klu terase..

No comments: